Дистанційне навчання
План-сітка
завдань
дистанційного навчання на період карантину з 15.04.2021 - по 30.04.2021
Вчитель: Юринець Г.М.
Предмет |
Тема для вивчення |
Джерела інформації та вид роботи |
Зарубіжна література 6 клас 15.04 |
Р. Бредбері «Усмішка». Образ Тома, його динаміка.
Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору |
Прослухати біографію письменника за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=k17mgFa8OfU Прослухати твір за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=EgrtLnxJp0w Перечитати новелу «Усмішка» Виконати тест Код доступу 2267819 Використати цей код,
відкривши посилання |
Зарубіжна література 6 клас 19.04 |
Роберт Шеклі «Запах думки».
Утвердження сили людської думки у творі. Гуманістичний зміст оповідання –
віра в перемогу людського розуму. |
Передивитись відео про
письменника за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=DNscRPH-kss Прослухати твір за посиланням |
Зарубіжна література 6 клас 22.04 |
Роберт Шеклі «Запах думки».
Роздуми автора про майбутнє людини та людства. |
Виконати тест Код доступу 9152692 Використати цей код,
відкривши посилання Презентація до уроку за посиланням https://www.facebook.com/100024161774268/videos/954851771996873 |
Зарубіжна література 6 клас 26.04 |
Роберт Шеклі «Запах думки».
Духовне й фізичне випробування Кліві |
Виконати тест Код доступу 1081430 Використати цей код,
відкривши посилання |
Зарубіжна література 6 клас 29.04 |
Контрольна робота з теми: «Образ
майбутнього в літературі» |
Виконати
контрольну роботу за посиланням Код доступу 9788242 Використати цей код,
відкривши посилання |
Зарубіжна література 7 клас 16.04 |
Рюноске Акутагава – майстер
японської новели. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі
«Павутинка» |
Прослухати біографію письменника
за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=0v_RpEoSREM Прослухати твір за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=qFJIEd8zoHc |
Зарубіжна література 7 клас 20.04 |
Рюноске Акутагава «Павутинка».
Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели. Особливості
вірувань японців. |
Виконати
тест Код доступу 5324833 Використати цей код,
відкривши посилання |
Зарубіжна література 7 клас 23.04 |
Контрольна робота з теми:
«Світова новела» |
Виконати
контрольну роботу за посиланням Код доступу 3862558 Попросіть учнів
використати цей код, |
Зарубіжна література 7 клас 27.04 |
Айзек Азімов «Фах». Роздуми про
майбутнє людини й людства. |
Прослухати
експрес - уроки «Наукова фантастика Айзека Азімова» за посиланнями Прослухати
аудіокнигу «Фах» А.Азімова за посиланням |
Зарубіжна література 7 клас 30.04 |
Образ Джорджа Плейтена. Проблема
духовної реальності людини. Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі |
Переглянути
відеоурок за посиланнями: Виконати тест,
відкривши посилання join.naurok.ua Код
доступу 9544424 |
Зарубіжна література 9 клас 16.04 |
М. Булгаков «Собаче серце» як метафора соціальних
експериментів революційної доби. |
Переглянути
відеоматеріали до уроку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=IJB6DLQ1xzk https://www.youtube.com/watch?v=bew6ZsasuEg Прочитати твір
М.Булгакова «Собаче серце». Виконати тест,
відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 9709433 |
Зарубіжна література 9 клас 19.04 |
Конфлікт натовпу, масової свідомості та інтелекту,
культури. «Персонажі – двійники» (Шаріков – Швондер). |
Переглянути
презентацію до уроку, законспектувати матеріал в зошити. Виконати тест,
відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 6331643 |
Зарубіжна література 9 клас 23.04 |
Розвиток мовлення №4. Тема дисгармонії, доведеної до
абсурду через втручання людини в закони розвитку суспільства (за повістю
«Собаче серце») |
Виконати тест,
відкривши посилання join.naurok.ua Код
доступу 1373496 |
Зарубіжна література 9 клас 26.04 |
Рей Дуглас Бредбері «451 градус за Фаренгейтом». |
Біографія Рея Бредбері за
посиланням https://youtu.be/UtKWdbMTUF8?list=TLPQMjIwNDIwMjBf5n0Qba3Y8g Переглянути презентацію «Життя і творчість Р.Бредбері» https://youtu.be/xyXXQpBmha8?list=TLPQMjIwNDIwMjBf5n0Qba3Y8g Прослухати аудіокнигу Рей Дуглас Бредбері «451* за Фаренгейтом» за посиланням https://youtu.be/M6jDBnkoCjw?list=TLPQMjIwNDIwMjBf5n0Qba3Y8g Виконати тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 7282290 |
Зарубіжна література 9 клас 30.04 |
Тривога за майбутнє суспільство в романі-антиутопії «451
градус за Фаренгейтом». |
Переглянути буктрейлер за посиланням https://youtu.be/bcSznT6AwCk?list=TLPQMjIwNDIwMjBf5n0Qba3Y8g Переглянути фільм за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Fq8b56LMMUg Виконати тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 6731949 |
Зарубіжна література 8 клас 15.04 |
Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц». Людські
стосунки, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц» |
Прочитати казку-притчу «Маленький
принц» Переглянути відеоурок за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=sxj9Qk2J6hE https://www.youtube.com/watch?v=PCUwdZn9CWI Пройти тести відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 1945054 |
Зарубіжна література 8 клас 19.04 |
Художні образи-символи казки-притчі «Маленький принц» |
Переглянути експрес-оурок за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yi5GoFxsJAM Записати у зошит афоризми
Сента-Екзюпері. Пройти тести відкривши
посилання join.naurok.ua Код доступу 1747754 |
Зарубіжна література 8 клас 22.04 |
Філософський зміст твору «Маленький принц» |
Переглянути дистанційний урок «Антуан де
Сент-Екзюпері «Маленький Принц» за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=y7SkMkCnvAI Пройти тести відкривши
посилання join.naurok.ua Код доступу 4722044 |
Зарубіжна література 8 клас 26.04 |
«Ці дорослі такі дивні люди». Зображення людства у
казці. Система образів. |
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=li_hYR725OU – як писати твір – есе. Написати твір-есе на одну із тем: 1."Ти назавжди у
відповіді за тих, кого приручив" (за казкою-притчею А. де Сент-Екзюпері "Маленький
принц". 2. Земля очима маленького принца (за твором А. де Сент-Екзюпері) 3. Чому треба залишатися дитиною в душі (за твором А. де Сент-Екзюпері) (до 29.04)
|
Зарубіжна література 8 клас 29.04 |
Великі уроки Маленького принца. Жанрова своєрідність
казки-притчі. |
Законспектувати матеріали уроку за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=O7zvpSjrGFU
|
Українська література 6 клас 16.04 |
Ярослав Стельмах «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового
озера» |
Виконати тести, відкривши посилання join.naurok.ua Код
доступу 4264568 |
Українська література 6 клас 20.04 |
Леся Воронина -
сучасна письменниця, авторка багатьох книжок для дітей. "Таємне
товариство боягузів, або Засіб від переляку №9" - фантастична романтична
повість про виховання гідності та мужності. |
Подивитися відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=XhVYhg4GJhY&list=PLgPJeYhhhB9zjJEVjSqueJAueUEmnI80k Прочитати повість і прослухати
аудіокнигу https://www.youtube.com/watch?v=JRXRuFAWLa8&t=74s Виконати тести, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 2688888 |
Українська література 6 клас 23.04 |
Робота
над змістом твору. Проблеми сміливості й боягузтва в повісті. |
Подивіться
відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=li_hYR725OU - Як правильно писати есе. Особливості його
написання. Написати
есе на тему «Родина для мене – це…» Обов язкова
письмова робота! Роботи прислати в Classroom
|
Українська література 6 клас 27.04 |
Роль
сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. |
Виконати тести, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 3908571 |
Українська література 6 клас 30.04 |
Клим Джура – рятівник світу. Його
друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до
супергероя. |
Подивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=ByBDVO_CufE Дати відповідь на запитання. Чому, на
вашу думку, Климові вдалося подолати страх і стати сміливим та
відважним? Свою відповідь побудуйте за схемою: «Я вважаю…» - «Тому що…» -
«Наприклад…» - «Отже…» Виконати тести, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 6762343 |
Українська література 5 клас 19.04 |
М.
Рильський (1895-1964). Основні відомості про поета, його вміння бачити
красу рідної природи і створювати красу засобами поетичної мови. «Дощ» . |
1. Опрацюйте відомості про М. Рильського в підручнику
на с.212. 2. Перегляньте відеофільм про письменника за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=UOiI_uqZSPQ&t=369s 3. Прочитайте вірш "Дощ" (с.213), виконайте
завдання 1,2,3 на с.214. 4. Ознайомтесь з аналізом поезії: https://dovidka.biz.ua/maksim-rilskiy-doshh-analiz/ 5. Мистецька сторінка. Перегляньте
відеопрезентацію, створену за поезією М.Рильського
"Дощ": https://www.youtube.com/watch?v=woDkcP_inew 6. Скласти паспорт твору «Дощ 7. Виконати тести, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 6530439
|
Українська література 5 клас 20.04 |
Єдність людини і природи, зв’язок між
станом людської душі та довкіллям. «Осінь-маляр із палітрою пишною…». |
1.
Прочитайте вірш "Осінь-маляр..." на с.213, виконайте завдання
1-3 на с.214. 2.
Ознайомтесь з аналізом поезії: https://dovidka.biz.ua/osin-malyar-iz-palitroyu-pishnoyu-analiz/ 3.
Мистецька сторінка. Перегляньте
відеопрезентацію, створену за поезією М.Рильського "Осінь-маляр із
палітрою пишною...": https://www.youtube.com/watch?v=FyMKUkFdHos 4. Вивчити напам’ять
вірш М. Рильського (один на вибір). 1. Прочитати й переказати статтю про Г. Тютюнника на
с.215. 2. Прочитати оповідання "Дивак" на с.
215-221. 3. Скласти й записати в зошит план твору. Надіслати
вчителю.
|
Українська література 5 клас 26.04 |
Григір
Тютюнник (1931-1980). Основні відомості з біографії Гр. Тютюнника. Неповторність і
багатство внутрішнього світу людини в оповіданні «Дивак» |
Прочитати твір Г. Тютюнника «Дивак» (ст. 215-235
підручника). Передивитись відео-урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=KKBj17GVs3U Виконати тести, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 3407289 1. Завдання 1, 2, 3 на с. 222. 2. Випишіть із тексту оповідання Г. Тютюнника
"Дивак" 3 цитати (речення), які розкривають характер хлопчика
Олеся. 3. Запишіть у зошит 5 слів, які характеризують Олеся,
за зразком: Олесь - допитливий, ..., ..., ..., ... . 4. Тест "Чи уважний ти читач?": https://learningapps.org/2309699
|
Українська література 5 клас 27.04 |
Ідея неповторності й багатства
внутрішнього світу людини. Допитливий і чуйний хлопчик Олесь. Гідна поведінка Олеся як особистості. |
Скласти і записати порівняльну характеристику: « Добро і зло в оповіданні Г. Тютюнника «Дивак». Сфотографувати і
вислати у Classroom, передивитись відео-урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=KKBj17GVs3U Виконати тести, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 2482652 |
Доброго дня, мої любі!
Сьогодні ми на уроці вивчаємо:
М.Рильський. Основні
відомості про поета. «Дощ» («Благожданий, довгожданий»).
Обладнання: портрет
М.Рильського, збірки його творів с.209-210.
ü Перевірка домашнього
завдання.
Виразне читання й
аналіз поезій Є.Гуцала (уривки на вибір) с.200-208
ü Працюємо з підручником
Опрацювання статті
підручника с.209
ü Виразне читання поезії
М.Рильського «Дощ».
ü Обмін враженнями щодо
прочитаного
- Чи сподобалася вам ця
поезія?
- Що вас найбільше
вразило?
ü Поміркуй над
прочитаним с.210.
Зверніть увагу:
Ліричний герой любить
рідну землю, вболіває за людей праці, щирий, поетичний.
Настрій поезії
бадьорий, оптимістичний.
ü Виконуємо інтерактивну
вправу «Мікрофон»
- Дощ «для мене…»
Домашнє завдання. Вивчити
напам’ять вірш «Дощ» М.Рильського.
До побачення. Бережіть
себе!
23.03.2021 Дистанційне навчання, 5-Б клас
Тема.
РМ. Художній етюд про природу (письмово).
Працюємо
за планом
1.
З'ясуємо,
що таке етюд.
Етюдом у малярствi,
графiцi, скульптурi називають
елементи й деталi майбутнього витвору. У лiтературi
ж етюдом (або студiєю, образком) називають невеликий за обсягом,
переважно безсюжетний твiр настроєвого характеру. До написання етюдів
зверталися такi вiдомi майстри художньоїлiтератури, як М.Коцюбинський,
І.Франко, В.Стефаник, О.Гончар.
Особливостi етюду: невеликий обсяг; опис
безпосереднього враження; образнiсть мови (художнi засоби i прийоми).
·
Основні
ознаки етюду визначимо разом.
1. Який за обсягом? / Коротка форма /
2. Що описується? /Безпосередні враження
від природи /
3. Чи відчувається думка автора? /
Висловлення своїх почуттів /
4. Чи використовуються художні засоби? /
Образність мови
2. Ознайомтесь із уривком, взятого із казки М.Коцюбинського
"Хо". Чи можна назвати його етюдом?
Ліс ще дрімає в передранішній тиші... Непорушне
стоять дерева, загорнені в сутінь, рясно вкриті краплистою росою. Тихо
навкруги, мертво... Лиш де-не-де прокинеться пташка, непевним голосом
обізветься зі свого затишку. Ліс ще дрімає... а з синім небом вже щось діється:
воно то зблідне, наче від жаху, то спахне сяйвом, немов од радощів. Небо
міниться, небо грає усякими барвами, блідим сяйвом торкає вершечки чорного
лісу... Стрепенувся врешті ліс і собі заграв... Зашепотіли збуджені листочки,
оповідаючи сни свої, заметушилась у травиці комашня, розітнулося в гущині
голосне щебетання й полинуло високо — туди, де небо міниться, де небо грає
всякими барвами...
3. Зверніть увагу на художні засоби, використані в уривку.
4. За опрацьованим зразком напишіть етюд на тему "Весна
прийшла" (6-8 речень).
Художній етюд про природу
1. Переглянути уважно конспект уроку
Художній етюд про природу
https://drive.google.com/file/d/1kjOJu-0bFMwasn30tq-k9auMEzlMkSll/view?usp=sharing
2. Презентація до уроку
https://drive.google.com/file/d/1I6NLh5HbJ9RzUIsdqJDWoA8cMIJ9HHqr/view?usp=sharing
3. Додатки до уроку
https://drive.google.com/file/d/1ex-BCbtAG81gnNg2aG8sI8m7hSKr6r4l/view?usp=sharing
4. Виписати термін: Етюд у літературі
5. Прочитайте зразок етюду з конспекту
6. Написати власний етюду за зразком
Домашня
робота
Виписати із презентації до
уроку:
§
характерні
особливості етюду
§
жанри
етюду
§
поради
щодо написання етюду
07.04.2021р.
Тема. Підсумкове тестування за
темою "Рідна Україна. Світ природи".
13.04.2021р.
Тема. Максим Рильський. «Дощ»
(«Благодатний, довгожданий…»). Основні відомості про поета. Краса рідної
природи й відтворення її поетом засобами поетичної мови.
Працюємо за планом
1. Опрацюйте відомості про М. Рильського в підручнику на
с.212.
2. Перегляньте відеофільм про письменника за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=UOiI_uqZSPQ&t=369s
3. Прочитайте вірш "Дощ" (с.213), виконайте
завдання 4,5 на с.214.
4. Ознайомтесь з аналізом поезії: https://dovidka.biz.ua/maksim-rilskiy-doshh-analiz/
5. Запишіть у зошит паспорт твору: жанр, тема, основна
думка, художні засоби.
6. Мистецька сторінка. Перегляньте
відеопрезентацію, створену за поезією М.Рильського "Дощ": https://www.youtube.com/watch?v=woDkcP_inew
14.04.2021р.
Тема. Максим Рильський.
«Осінь-маляр із палітрою пишною…». Єдність людини і природи, зв’язок між станом
людської душі та довкіллям.
Працюємо за планом
1. Прочитайте вірш "Осінь-маляр..." на с.213,
виконайте завдання 1-3 на с.214.
2. Ознайомтесь з аналізом поезії: https://dovidka.biz.ua/osin-malyar-iz-palitroyu-pishnoyu-analiz/
3. Запишіть у зошит паспорт твору: жанр, тема, основна
думка, художні засоби.
4. Мистецька сторінка. Перегляньте
відеопрезентацію, створену за поезією М.Рильського "Осінь-маляр із
палітрою пишною...": https://www.youtube.com/watch?v=FyMKUkFdHos
21.04.2021р.
Тема. Григір Тютюнник. «Дивак».
Коротко про письменника. Паралельність і єдність двох світів – природи й
людини, зображених в оповіданні. Точність і лаконізм описів природи.
Працюємо за планом
1. Прочитати й переказати статтю про Г. Тютюнника на
с.215.
2. Прочитати оповідання "Дивак" на с. 215-221.
3. Скласти й записати в зошит план твору. Надіслати
вчителю.
27.04.2020р.
Тема. Григір Тютюнник. «Дивак».
Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ
природи, уміння фантазувати, уявляти.
Працюємо за планом
1. Завдання 1, 2, 3 на с. 222.
2. Випишіть із тексту оповідання Г. Тютюнника
"Дивак" 3 цитати (речення), які розкривають характер хлопчика Олеся.
3. Запишіть у зошит 5 слів, які характеризують Олеся, за
зразком: Олесь - допитливий, ..., ..., ..., ... .
4. Тест "Чи уважний ти читач?": https://learningapps.org/2309699
28.04.2021р.
Тема. Микола Вінграновський.
«Сіроманець». Гуманізм повісті.
Працюємо за планом
1. Прочитати й переказати статтю про М.Вінграновського на
с.223.
2. Переглянути відеорепортаж про письменника: https://www.youtube.com/watch?v=YK3Mpj3BFW0
3. Прочитати повість "Сіроманець" на с.
223-235.
4. Скласти й записати в зошит план до прочитаного уривку.
Надіслати вчителю.
05.05.2021р.
Тема. М. Вінграновський. «Сіроманець».
Захоплива й драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини
й природи.
Працюємо за планом
1. Прочитати повість "Сіроманець" на с.
236-240.
2. Скласти й записати в зошит план до прочитаного уривку.
3. Виписати 3 речення з описом природи, підкреслити
художні засоби (епітети, метафори, порівняння тощо).
05.05.2021р.
Тема. М. Вінграновський.
«Сіроманець». Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на
самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції.
Працюємо за планом
1. Прочитати повість "Сіроманець" на с.
240-248.
2. Скласти й записати в зошит план до прочитаного уривку.
3. Завдання 11 (с.249).
4. Для допитливих! Переглянути художній фільм
"Сіроманець", відзнятий за однойменною повістю М.
Вінграновського: https://www.youtube.com/watch?v=yS-mQmYt1uI
12.05.2021р.
Тема. Контрольна робота №6.
Контрольний письмовий твір.
Працюємо за планом
1. Написати твір на одну з тем: «Герой, який мені найбільше
запам'ятався» (на основі вивчених творів Г. Тютюнника, М.Вінграновського ),
"Краса рідної природи" (за творами М. Рильського, Г.
Тютюнника, М. Вінграновського).
18.05.2021р.
Тема. ПЧ №4. Твори українських
письменників про природу. Олена Пчілка «Сосонка».
Працюємо за планом
1. Прочитати оповідання Олени Пчілки "Сосонка",
налювати малюнок до твору: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=62
19.05.2021р.
Тема. Презентація літератури
для читання на літо.
Працюємо за планом
Шановні п'ятикласники! Ми завершуємо вивчення української
літератури за курс 5 класу, тому презентую вам список літератури для вивчення в
6 класі.
Зразок читацького щоденника знайдете в групі 5 класу. Його
необхідно роздрукувати, скласти в папку і працювати за таким планом:
1. Прочитати твір.
2. Роздрукувати сторінку для виконання завдань за прочитаним
твором: "Я - читач", "Я - дослідник", "Літературна
майстерня", "Я - художник".
3. Виконати завдання 1-11.
4. Написати відгук на прочитаний твір: що сподобалося найбільше,
чим захопили герої твору, який настрій переважає тощо (за бажанням).
ЗВЕРНИ УВАГУ! Список літератури для
читання (на початку щоденника) - обов'язковий, література для додаткового
читання (в кінці) - за бажанням.
ПАМ'ЯТАЙ! Ведення
читацького щоденника буде оцінено!!!
Цікавої подорожі сторінками захоплюючих творів!
25.05.2021р.
Тема. Повторення творів, що
вивчались упродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення.
Працюємо за планом
1. Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/semestrova-kontrolna-robota-507718.html
26.05.2021р.
Тема. Урок-підсумок. Семестрове
та річне оцінювання.
Зверніть увагу
1. Виконавши завдання, напишіть
нижче коментар про те, що вдалося виконати чи якої потребуєте допомоги.
Наприклад, "Виконав (виконала) усі завдання" або "Допоможіть,
будь ласка, виконати завдання "Розділіть речення".
Як залишити повідомлення?
1. Напиши коментар.
2. Вкажи ім'я та прізвище.
3. Нижче - електронну адресу.
4. Натисни "Коментувати".
Готово!
№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
1.
|
12.03.2020
|
1. Розробка та упорядкування завдань для учнів 5 - 9 класів на
період карантину
2. Корекція календарно – тематичного планування. Підбір завдань. Опрацювання
методично-фахової літератури.
3. Підготовка та систематизація завдань з української мови та літератури
для учнів 9 класу.
4. Підготовка та систематизація завдань із зарубіжної літератури для
учнів 5,6,9 класу.
5. Організація
дистанційного навчання. Розміщення
завдань у у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
|
9.00 – 15.00
|
2.
|
13.03.2020
|
1. Підготовка та систематизація завдань із української літератури для
учнів 9 класу
2. Опрацювання фахової літератури з метою підготовки завдань для
дистанційного навчання учнів
3. Підготовка та систематизація завдань із зарубіжної літератури для
учнів 6, 7 класу
4. Здійснення дистанційного
навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
5. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
|
9.00 – 15.00
|
3.
|
16.03.2020
|
1. Підготовка та систематизація завдань із української мови для учнів 9
класу
2. Підготовка та систематизація завдань із зарубіжної літератури для
учнів 5, 7,9 класу
3. Здійснення дистанційного
навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
4. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
|
9.00 – 15.00
|
5. Участь у
Всеукраїнській інтернет-конференції «Інтернет-ресурси в навчальному процесі»
в онлайн-режимі
|
12.00-13.00
|
||
4.
|
17.03.2020
|
1. Підготовка та систематизація завдань з української мови та літератури
для учнів 9 класу.
2. Здійснення дистанційного навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
3. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
|
9.00 – 15.00
|
4.
Дистанційні консультації для учнів в онлайн-режимі.
|
11.00-12.00
|
||
Висвітлення
індивідуальних планів роботи вчителів-предметників під час карантину на сайті
школи
|
15.00
|
||
5.
|
18.03.2020
|
Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження
вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою
найпростіших онлайн-ресурсів».
|
12.00
|
6.
|
19.03.2020
|
1. Підготовка та систематизація завдань із
зарубіжної літератури для учнів 5,6,9 класу
2. Здійснення дистанційного навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
3. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
|
9.00 – 15.00
|
4. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження
вебінару щодо організації навчального процесу під час карантину,
який відбудеться у понеділок 23 березня о 14:00 Посилання
на сторінку реєстрації: https://vseosvita.ua/webinar/v-163.html
|
12.00
|
||
7.
|
20.03.202
|
1. Підготовка та
систематизація завдань із зарубіжної літератури для учнів 6, 7, 9 класів.
2. Підготовка та
систематизація завдань з української літератури для учнів 9 класу.
3. Здійснення дистанційного
навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
4. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
5. Опрацювання
матеріалу з інтернет-ресурсів з предметів для урізноманітнення завдань для
дистанційного навчання учнів.
|
9.00 – 15.00
|
8.
|
23.03.2020
|
1. Підготовка та систематизація завдань із української мови для учнів 9
класу
2. Підготовка та систематизація завдань із зарубіжної літератури для
учнів 5, 7,9 класу
3. Здійснення дистанційного
навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
4. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
|
9.00 – 15.00
|
5. Проходження вебінару щодо організації
навчального процесу під час карантину, який відбудеться у понеділок
23 березня о 14:00 Посилання на сторінку реєстрації: https://vseosvita.ua/webinar/v-163.html
|
14:00
|
||
9.
|
24.03.2020
|
1. Підготовка та систематизація завдань з української мови та літератури
для учнів 9 класу.
2. Здійснення дистанційного навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
3. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
|
9.00 – 15.00
|
4. Атестація педагогів
|
10.00-12.00
|
||
10.
|
25.03.2020
|
1. Самоосвітня
робота в мережі Інтернет.
2. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі .
|
09.00 – 15.00
|
11.
|
26.03.2020
|
1. Підготовка та систематизація завдань із
зарубіжної літератури для учнів 5,6,9 класу
2. Здійснення дистанційного навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
3. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
|
09.00 – 15.00
|
4. Наповнення веб-ресурсу (вчительських блогів) матеріалами дистанційного
навчання. Оформлення методичних розробок.
|
|||
12.
|
27.03.2020
|
1. Підготовка та
систематизація завдань із зарубіжної літератури для учнів 6, 7, 9 класів.
2. Підготовка та
систематизація завдань з української літератури для учнів 9 класу.
3. Здійснення дистанційного
навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
4. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
5. Опрацювання
матеріалу з інтернет-ресурсів з предметів для урізноманітнення завдань для
дистанційного навчання учнів.
|
09.00 – 15.00
|
13.
|
30.03.2020
|
1.Наповнення методичними матеріалами сторінок власного блогу.
2. .Вивчення методичних та наукових журналів
«Дивослово», «Українська мова та література в школі», онлайн-видань.
3. Коригування
календарно-тематичних планів.
|
09.00 – 15.00
|
14.
|
31.03.2020
|
1. Розробка
нестандартних уроків із української мови та літератури, розробка
наочних матеріалів
2. Робота над
презентацією до уроків зарубіжної літератури.
3. Робота з шкільною документацією (робота з класним журналом, «Електронним
журналом»)
|
09.00 – 15.00
|
15.
|
01.04.2020
|
1. Упорядкування
методичних папок.
2. Підготовка
комплексу навчально-методичного забезпечення для викладання предмету.
|
09.00 – 15.00
|
16.
|
02.04.2020
|
1. Ознайомлення з
правилами проведення ДПА в 9 класі та підготовка матеріалів до неї.
2. Опрацювання фахової
літератури з метою підготовки завдань для ДПА 9 клас.
|
09.00 – 15.00
|
17.
|
03.04.2020
|
1. Опрацювання фахової літератури.
2. Підготовка
комплексу навчально-методичного забезпечення для викладання предмету.
3. Робота з шкільною документацією (робота з класним журналом, «Електронним журналом»).
|
09.00 – 15.00
|
Предмет
|
Тема для вивчення
|
Джерела інформації та вид роботи
|
Зарубіжна література,5 клас
|
М.
Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці". Знайомі образи з прочитаних
книг.
|
На 26
березня: 1. Прослухати відеозапис поезії.
https://www.youtube.com/watch?v=M0Y_1pzgcwo 2. Виконати тести Завдання необхідно виконати до 30 березня 19:00 Код доступу 172100 Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua |
Зарубіжна література, 5 клас
|
Контрольна
робота №5 з теми "Сила творчої уяви" (Тест)
|
Виконати
контрольну роботу
Завдання необхідно виконати до 31 березня 14:00 Код доступу 538432 Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua |
Зарубіжна література
6 клас
|
Контрольна
робота №5 з теми: "Поетичне бачення світу" (Тест)
|
На 27
березня: Виконати контрольну роботу
Завдання необхідно виконати до 31 березня 14:00
Код
доступу 213904
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua |
Зарубіжна література
6 клас
|
Урок
розвитку зв'язного мовлення №4. Написання власних поезій
|
Скласти
власну поезію, сфотографувати і прислати в додатку Classroom
|
Зарубіжна література
7 клас
|
О.
Генрі "Останній листок" - гімн людині, котра здатна на самопожертву
заради ближнього. Образ Бермана, Образи Дівчат, їх динаміка
|
На 27
березня: Перечитати в підручнику біографію О. Генрі та статтю
"Новела як літературний жанр", виконати тест
Завдання необхідно виконати до 31 березня 14:00 Код доступу 595477 Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua |
Зарубіжна література
7 клас
|
О.
Генрі. Моральні цінності в новелі "Дари волхвів"
|
Прочитати
новелу О. Генрі "Дари волхвів", виконати тест
Завдання необхідно виконати до 30 березня 14:00 Код доступу 587318 Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua |
Зарубіжна література
9 клас
|
Г.
Ібсен "Ляльковий дім". Композиція п'єси.
|
На 26
березня: Переглянути фільм за посиланням. https://www.youtube.com/watch?v=zXo5ig3ihqI
Виконати тести. Завдання необхідно виконати до 30 березня 19:00 Код доступу 255058 join.naurok.ua |
Зарубіжнал ітература
9 клас
|
Бернард
Шоу. Особливості світогляду Б. Шоу. "Пігмаліон"
|
Опрацюйте
літературно-критичний матеріал підручника з теми "Життя і творчість Б.
Шоу», дайте відповіді на запитання до теми, вміщені у підручнику; запишіть у зошиті
тези опрацьованої статті. Прочитати першу і другу дії п’єси «Пігмаліон».
|
Українська література.
9 клас
|
Трагедія
жінки-матері, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі
"У нашім раї на землі...". Наскрізний ліризм творів Т.Шевченка про
жіночу долю
|
На 24
березня: Опрацюйте літературно-критичний матеріал підручника з
теми "Жіноча доля у творах Шевченка" (стю 228-238), дайте відповіді
на запитання до теми, вміщені у підручнику; запишіть у зошиті тези
опрацьованої статті. Підготуйте матеріал для усного твору-характеристики
героїнь поем "Катерина" та "Наймичка"
|
Українська
література
9 клас
|
Лірика
Т.Шевченка періоду арешту і заслання і після повернення з нього. Риси
автобіографізму в образі ліричного героя ("Доля"). Ностальгія за
ідилією родинного життя, висока філософія життя людини на землі "Росли
укупочці, зросли..."
|
На 27
березня: Вивчити напам'ять поезію "Доля". Опрацюйте
статтю підручника «Лірика Шевченка періоду арешту, заслання й останніх років
життя»(стор.239-242); складіть 12 тестових завдань до теми.(сфотографуйте і
пришліть в додатку Classroom)
|
Українська мова
9 клас
|
Текст,
його основні ознаки
|
На 24
березня: Перепишіть речення й розставте розділові знаки. Виконайте
синтаксичний розбір поданих речень. (cфотографуйте сторінку зошита і пришліть
в додатку Classroom)
|
Українська мова
9 клас
|
Будова
тексту
|
Напишіть
5-6 диктантів за збірником для підготовки до ДПА з української мови (9 клас).
За потреби виконайте аналіз допущених помилок.
|
№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
1.
|
06.04.2020
|
1. Підготовка та систематизація завдань із української мови для учнів 9
класу
2. Підготовка та систематизація завдань із зарубіжної літератури для
учнів 5, 7,9 класу
3. Здійснення дистанційного
навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
4. Перевірка завдань,
виконаних учнями.
|
9.00 – 15.00
|
2.
|
07.04.2020
|
1. Розробка та розсилка завдань для
учнів 9 класу з української мови та літератури (відеоматеріали, тестові
завдання).
2 .Перевірка учнівських робіт.
3.Перегляд відео та презентації вебінару на сайті naurok.com.ua «Герой літературного твору: сучасні прийоми роботи
з образом».
4.Інша
організаційно-методична робота.
|
9.00 – 15.00
|
3.
|
08.04.2020
|
1. Підготовка та систематизація завдань з української мови та літератури
для учнів 9 класу, завдань зарубіжної літератури для 5,6,7,9 класівю
2. Перевірка завдань, виконаних
учнями.
3. Робота з шкільною документацією (робота з класним журналом, «Електронним
журналом»)
|
9.00 – 15.00
|
4.
|
09.04.2020
|
1. Підготовка та систематизація завдань із
зарубіжної літератури для учнів 5,6,9 класу
2. Здійснення дистанційного навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
3. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
|
9.00 – 15.00
|
Підготовка
до проведення педагогічної ради в режимі Zoom
|
11.00-12.00
|
||
5.
|
10.04.2020
|
Засідання педагогічної ради «Про організацію виховної роботи школи з
формування конкурентноспроможної особистості через творчий розвиток та моральне
удосконалення»
|
10.00
|
1. Підготовка та
систематизація завдань із зарубіжної літератури для учнів 6, 7, 9 класів.
2. Підготовка та
систематизація завдань з української літератури для учнів 9 класу.
3. Здійснення дистанційного
навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
4. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
|
9.00 – 15.00
|
||
6.
|
13.04.202
|
1. Підготовка та систематизація завдань із української мови для учнів 9
класу
2. Підготовка та систематизація завдань із зарубіжної літератури для
учнів 5, 7,9 класу
3. Здійснення дистанційного
навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
4. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
|
9.00 – 15.00
|
7.
|
14.04.2020
|
1. Опрацювання
матеріалу з інтернет-ресурсів з предметів для урізноманітнення завдань для
дистанційного навчання учнів.
|
9.00 – 15.00
|
1. Підготовка та систематизація завдань з української мови та літератури
для учнів 9 класу.
2. Здійснення дистанційного навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
3. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
|
|||
8.
|
15.04.2020
|
1. Самоосвітня
робота в мережі Інтернет.
2. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі .
3. Робота з
шкільною документацією (робота з класним журналом, «Електронним журналом»)
|
9.00 – 15.00
|
9.
|
16.04.2020
|
1. Підготовка та систематизація завдань із
зарубіжної літератури для учнів 5,6,9 класу
2. Здійснення дистанційного навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
3. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
|
09.00 – 15.00
|
10.
|
17.04.2020
|
4. Наповнення веб-ресурсу (вчительських блогів) матеріалами дистанційного
навчання. Оформлення методичних розробок.
|
09.00 – 15.00
|
1. Підготовка та
систематизація завдань із зарубіжної літератури для учнів 6, 7, 9 класів.
2. Підготовка та
систематизація завдань з української літератури для учнів 9 класу.
3. Здійснення дистанційного
навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
4. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
5. Опрацювання
матеріалу з інтернет-ресурсів з предметів для урізноманітнення завдань для
дистанційного навчання учнів.
|
|||
11.
|
21.04.2020
|
1.Наповнення методичними матеріалами сторінок власного блогу.
2. .Вивчення методичних та наукових журналів
«Дивослово», «Українська мова та література в школі», онлайн-видань.
3. Підготовка та систематизація
завдань з української мови та літератури для учнів 9 класу.
4. Здійснення дистанційного навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
3. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
|
09.00 – 15.00
|
12.
|
22.04.2020
|
1. Розробка
нестандартних уроків із української мови та літератури, розробка
наочних матеріалів
2. Робота над
презентацією до уроків зарубіжної літератури.
3. Робота з шкільною документацією (робота з класним журналом, «Електронним
журналом»)
|
09.00 – 15.00
|
13.
|
23.04.2020
|
1. Підготовка та систематизація завдань із
зарубіжної літератури для учнів 5,6,9 класу
2. Здійснення дистанційного навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
3. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
|
09.00 – 15.00
|
14.
|
24.04.2020
|
. Підготовка та
систематизація завдань із зарубіжної літератури для учнів 6, 7, 9 класів.
2. Підготовка та
систематизація завдань з української літератури для учнів 9 класу.
3. Здійснення дистанційного
навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
4. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
5. Робота з шкільною документацією (робота з класним журналом, «Електронним
журналом»)
|
09.00 – 15.00
|
Предмет
|
Тема для вивчення
|
Джерела інформації та вид роботи
|
Зарубіжна література,5 клас
|
Роальд Дал
«Чарлі і шоколадна фабрика»
|
Опрацювати
біографію Роальда Дала за підручником, передивитись експрес-урок «Роальд Дал» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=TWsFszHa5SY
Виконати
тест Код доступу 905212
|
Зарубіжна література, 5 клас
|
Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика»
|
Прочитати з
хрестоматії твір Роальда Дала «Чарлі і шоколадна фабрика».
Виконати тест
|
Зарубіжна література,5 клас
|
Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика».
Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці
|
Передивіться фільм «Чарлі і шоколадна фабрика» за
посиланням https://kinokrad.co/264980-charli-i-shokoladnaya-fabrika.html
|
Зарубіжна література,5 клас
|
Роальд Дал
«Чарлі і шоколадна фабрика». Доброта і щирість головного героя.
|
Виконати
тест
Код доступу 552921
|
Зарубіжна література,5 клас
|
Туве Янсон
«Капелюх чарівника»
|
Прослухати твір
за посиланням
Виконайте тест за твором «Капелюх чарівника»
Код доступу 420938
|
Зарубіжна література
6 клас
|
Рей Дуглас
Бредбері. Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка»
|
Прослухати
біографію письменника за посиланням
Прослухати
твір за посиланням
|
Зарубіжна література
6 клас
|
Р.Бредбері
«Усмішка». Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття
головної ідеї твору
|
Перечитати новелу «Усмішка»
Виконати тест Код доступу 745271
|
Зарубіжна література
6 клас
|
Роберт
Шеклі «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі
|
Передивитись
відео про письменника за посиланням
Прослухати
твір за посиланням
|
Зарубіжна література
6 клас
|
Роберт
Шеклі «Запах думки». Роздуми автора про майбутнє людини та людства.
Гуманістичний зміст оповідання
|
Виконати тест Код доступу 980215
|
Зарубіжна література
6 клас
|
Роберт
Шеклі «Запах думки». Духовне й фізичне випробування Кліві
|
Виконати тест Код доступу 646737
|
Зарубіжна література
6 клас
|
Контрольна
робота з теми: «Образ майбутнього в літературі»
|
Воконати
контрольну роботу за посиланням
Код
доступу 301517
|
Зарубіжна література
7 клас
|
Герберт Джордж
Уеллс – видатний англійський фантаст. Новела «Чарівна крамниця»
|
Прослухати
біографію письменника за посиланням
|
Зарубіжна література
7 клас
|
Герберт Джордж
Уеллс «Чарівна крамниця». Точка зору дорослого і дитини в новелі
|
Прочитати твір
«Чарівна крамниця», виконати тест. Код
доступу 230829
|
Зарубіжна література
7 клас
|
Рюноске
Акутагава – майстер японської новели. Втілення ідеї про моральну
справедливість у новелі «Павутинка»
|
Прослухати
біографію письменника за посиланням
|
Зарубіжна література
7 клас
|
Рюноске
Акутагава «Павутинка». Філософський зміст твору.
|
Прочитати твір Р.
Акутагави «Павутинка». Виконати тест Код доступу 535784
|
Зарубіжна література
7 клас
|
Контрольна
робота з теми: «Світова новела»
|
Виконати
контрольну роботу за посиланням Код доступу 339795
|
Зарубіжна література
9 клас
|
Бернард
Шоу. Особливості світогляду Б. Шоу. "Пігмаліон"
|
Опрацюйте
літературно-критичний матеріал підручника з теми "Життя і творчість Б.
Шоу», дайте відповіді на запитання до теми, вміщені у підручнику; запишіть у зошиті
тези опрацьованої статті. Прочитати першу і другу дії п’єси «Пігмаліон».
|
Зарубіжнал ітература
9 клас
|
Б.
Шоу. "Пігмаліон". Специфіка втілення античного міфу у п’єсі
|
Передивитись
фільм за посиланням
|
Зарубіжна література
9 клас
|
Бернард
Шоу "Пігмаліон".
Динаміка
образу Елайзи Дулітл
|
Прочитати
твір «Пігмаліон», виконати самостійну роботу Б.Шоу «Пігмаліон» Код
доступу 584462
|
Зарубіжна література
9 клас
|
Бернард
Шоу "Пігмаліон". Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами
мистецтва, зображення національної культури, розвитку мови
|
Повторити
вивчений матеріал, виконати тест
Код
доступу 333348
|
Зарубіжна література
9 клас
|
Контрольна
робота з теми: «Творчість Г. Ібсена. Бернарда Шоу»
|
Тестування з теми "Нова драма. Г.Ібсен
"Ляльковий дім". Б.Шоу "Пігмаліон" за посиланням Код
доступу 696050
|
Українська література.
9 клас
|
Біблійні
мотиви в поезіях Т.Г.Шевченка періоду після заслання. Молитва як жанр у
творчості поета. Ідея єдності в поезії «Зло начинающих спини….» («Ісая. Глава
35»)
|
Прослухати
поезію за посиланням
Виконати тест Код
доступу 822574
|
Українська література
9 клас
|
Підсумковий урок. Світова
велич українського поета. Ушанування пам’яті поета в Україні і за кордоном
|
Пройти тестування «Як добре ви знаєте життя та
творчість Т. Шевченка» за посиланням Код
доступу 221758
|
Українська література
9 клас
|
Урок позакласного читання Т.
Шевченко «Назар Стодоля»
|
|
Українська література
9 клас
|
Контрольна
робота з теми «Творчість Т.Г.Шевченка»
|
Тестування з теми «Творчість Т.Г.Шевченка» Код
доступу 810734
|
Українська література
9 клас
|
П.
Куліш – перший український літературний критик, перекладач, автор підручників
для школи, українського правопису
|
Прослухати
аудіокнигу
Пройти тест Код
доступу 624689
|
Українська література
9 клас
|
П.
Куліш «Чорна рада» - перший україномовний історичний роман-хроніка. Історична
основа й авторська уява, романтичність стилю
|
Передивитись
фільм за посиланням
Пройти тест Код
доступу 849733
Код
доступу 946188
|
Українська мова
9 клас
|
Текст
і його ознаки. Будова тексту
|
Опрацювати
параграф №33, виконати вправу №3, №4 (сфотографуйте виконане завдання в зошиті і пришліть в
додатку Classroom).
Пройти тест Код
доступу 851442
|
Українська мова
9 клас
|
Мікротема
й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці
|
Опрацювати
параграф №34, виконати вправу №2, №4 (сфотографуйте виконане завдання в зошиті і пришліть в
додатку Classroom)
|
Українська мова
9 клас
|
Види
й засоби міжфразового зв’язку
|
Опрацювати
параграф №35, виконати домашню вправу на сторінці 127 (сфотографуйте виконане завдання в зошиті і пришліть в
додатку Classroom)
Виконати тест за посиланням Код доступу 954475
|
Українська мова
9 клас
|
Тези
прочитаної наукова-пізнавальної статті. Конспект
|
Прослухайте
лекцію на You Tube за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=d9r7SjrERME
про
вивчення сучасної української мови й законспектуйте її
|
Українська мова
9 клас
|
Текст
як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (узагальнення вивченого матеріалу)
|
Тестування з теми «Текст і його ознаки» за посиланням Код
доступу 319777
|
№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
1.
|
06.04.2020
|
1. Підготовка та систематизація завдань із української мови для учнів 9
класу
2. Підготовка та систематизація завдань із зарубіжної літератури для
учнів 5, 7,9 класу
3. Здійснення дистанційного
навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
4. Перевірка завдань,
виконаних учнями.
|
9.00 – 15.00
|
2.
|
07.04.2020
|
1. Розробка та розсилка завдань для
учнів 9 класу з української мови та літератури (відеоматеріали, тестові
завдання).
2 .Перевірка учнівських робіт.
3.Перегляд відео та презентації вебінару на сайті naurok.com.ua «Герой літературного твору: сучасні прийоми роботи
з образом».
4.Інша
організаційно-методична робота.
|
9.00 – 15.00
|
3.
|
08.04.2020
|
1. Підготовка та систематизація завдань з української мови та літератури
для учнів 9 класу, завдань зарубіжної літератури для 5,6,7,9 класівю
2. Перевірка завдань, виконаних
учнями.
3. Робота з шкільною документацією (робота з класним журналом, «Електронним
журналом»)
|
9.00 – 15.00
|
4.
|
09.04.2020
|
1. Підготовка та систематизація завдань із
зарубіжної літератури для учнів 5,6,9 класу
2. Здійснення дистанційного навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
3. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
|
9.00 – 15.00
|
Підготовка
до проведення педагогічної ради в режимі Zoom
|
11.00-12.00
|
||
5.
|
10.04.2020
|
Засідання педагогічної ради «Про організацію виховної роботи школи з
формування конкурентноспроможної особистості через творчий розвиток та моральне
удосконалення»
|
10.00
|
1. Підготовка та
систематизація завдань із зарубіжної літератури для учнів 6, 7, 9 класів.
2. Підготовка та
систематизація завдань з української літератури для учнів 9 класу.
3. Здійснення дистанційного
навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
4. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
|
9.00 – 15.00
|
||
6.
|
13.04.202
|
1. Підготовка та систематизація завдань із української мови для учнів 9
класу
2. Підготовка та систематизація завдань із зарубіжної літератури для
учнів 5, 7,9 класу
3. Здійснення дистанційного
навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
4. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
|
9.00 – 15.00
|
7.
|
14.04.2020
|
1. Опрацювання
матеріалу з інтернет-ресурсів з предметів для урізноманітнення завдань для
дистанційного навчання учнів.
|
9.00 – 15.00
|
1. Підготовка та систематизація завдань з української мови та літератури
для учнів 9 класу.
2. Здійснення дистанційного навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
3. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
|
|||
8.
|
15.04.2020
|
1. Самоосвітня
робота в мережі Інтернет.
2. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі .
3. Робота з
шкільною документацією (робота з класним журналом, «Електронним журналом»)
|
9.00 – 15.00
|
9.
|
16.04.2020
|
1. Підготовка та систематизація завдань із
зарубіжної літератури для учнів 5,6,9 класу
2. Здійснення дистанційного навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
3. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
|
09.00 – 15.00
|
10.
|
17.04.2020
|
4. Наповнення веб-ресурсу (вчительських блогів) матеріалами дистанційного
навчання. Оформлення методичних розробок.
|
09.00 – 15.00
|
1. Підготовка та
систематизація завдань із зарубіжної літератури для учнів 6, 7, 9 класів.
2. Підготовка та
систематизація завдань з української літератури для учнів 9 класу.
3. Здійснення дистанційного
навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
4. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
5. Опрацювання
матеріалу з інтернет-ресурсів з предметів для урізноманітнення завдань для
дистанційного навчання учнів.
|
|||
11.
|
21.04.2020
|
1.Наповнення методичними матеріалами сторінок власного блогу.
2. .Вивчення методичних та наукових журналів
«Дивослово», «Українська мова та література в школі», онлайн-видань.
3. Підготовка та систематизація
завдань з української мови та літератури для учнів 9 класу.
4. Здійснення дистанційного навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
3. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
|
09.00 – 15.00
|
12.
|
22.04.2020
|
1. Розробка
нестандартних уроків із української мови та літератури, розробка
наочних матеріалів
2. Робота над
презентацією до уроків зарубіжної літератури.
3. Робота з шкільною документацією (робота з класним журналом, «Електронним
журналом»)
|
09.00 – 15.00
|
13.
|
23.04.2020
|
1. Підготовка та систематизація завдань із
зарубіжної літератури для учнів 5,6,9 класу
2. Здійснення дистанційного навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
3. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
|
09.00 – 15.00
|
14.
|
24.04.2020
|
. Підготовка та
систематизація завдань із зарубіжної літератури для учнів 6, 7, 9 класів.
2. Підготовка та
систематизація завдань з української літератури для учнів 9 класу.
3. Здійснення дистанційного
навчання. Розміщення завдань у Google додатку Classroom, «Електронному журналі» на порталі «Нові знання».
4. Перевірка
завдань, виконаних учнями.
5. Робота з шкільною документацією (робота з класним журналом, «Електронним
журналом»)
|
09.00 – 15.00
|
Предмет
|
Тема для вивчення
|
Джерела інформації та вид роботи
|
Зарубіжна література,5 клас
|
Роальд Дал
«Чарлі і шоколадна фабрика»
|
Опрацювати
біографію Роальда Дала за підручником, передивитись експрес-урок «Роальд Дал» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=TWsFszHa5SY
Виконати
тест Код доступу 905212
|
Зарубіжна література, 5 клас
|
Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика»
|
Прочитати з
хрестоматії твір Роальда Дала «Чарлі і шоколадна фабрика».
Виконати тест
|
Зарубіжна література,5 клас
|
Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика».
Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці
|
Передивіться фільм «Чарлі і шоколадна фабрика» за
посиланням https://kinokrad.co/264980-charli-i-shokoladnaya-fabrika.html
|
Зарубіжна література,5 клас
|
Роальд Дал
«Чарлі і шоколадна фабрика». Доброта і щирість головного героя.
|
Виконати
тест
Код доступу 552921
|
Зарубіжна література,5 клас
|
Туве Янсон
«Капелюх чарівника»
|
Прослухати твір
за посиланням
Виконайте тест за твором «Капелюх чарівника»
Код доступу 420938
|
Зарубіжна література
6 клас
|
Рей Дуглас
Бредбері. Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка»
|
Прослухати
біографію письменника за посиланням
Прослухати
твір за посиланням
|
Зарубіжна література
6 клас
|
Р.Бредбері
«Усмішка». Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття
головної ідеї твору
|
Перечитати новелу «Усмішка»
Виконати тест Код доступу 745271
|
Зарубіжна література
6 клас
|
Роберт
Шеклі «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі
|
Передивитись
відео про письменника за посиланням
Прослухати
твір за посиланням
|
Зарубіжна література
6 клас
|
Роберт
Шеклі «Запах думки». Роздуми автора про майбутнє людини та людства.
Гуманістичний зміст оповідання
|
Виконати тест Код доступу 980215
|
Зарубіжна література
6 клас
|
Роберт
Шеклі «Запах думки». Духовне й фізичне випробування Кліві
|
Виконати тест Код доступу 646737
|
Зарубіжна література
6 клас
|
Контрольна
робота з теми: «Образ майбутнього в літературі»
|
Воконати
контрольну роботу за посиланням
Код
доступу 301517
|
Зарубіжна література
7 клас
|
Герберт Джордж
Уеллс – видатний англійський фантаст. Новела «Чарівна крамниця»
|
Прослухати
біографію письменника за посиланням
|
Зарубіжна література
7 клас
|
Герберт Джордж
Уеллс «Чарівна крамниця». Точка зору дорослого і дитини в новелі
|
Прочитати твір
«Чарівна крамниця», виконати тест. Код
доступу 230829
|
Зарубіжна література
7 клас
|
Рюноске
Акутагава – майстер японської новели. Втілення ідеї про моральну
справедливість у новелі «Павутинка»
|
Прослухати
біографію письменника за посиланням
|
Зарубіжна література
7 клас
|
Рюноске
Акутагава «Павутинка». Філософський зміст твору.
|
Прочитати твір Р.
Акутагави «Павутинка». Виконати тест Код доступу 535784
|
Зарубіжна література
7 клас
|
Контрольна
робота з теми: «Світова новела»
|
Виконати
контрольну роботу за посиланням Код доступу 339795
|
Зарубіжна література
9 клас
|
Бернард
Шоу. Особливості світогляду Б. Шоу. "Пігмаліон"
|
Опрацюйте
літературно-критичний матеріал підручника з теми "Життя і творчість Б.
Шоу», дайте відповіді на запитання до теми, вміщені у підручнику; запишіть у зошиті
тези опрацьованої статті. Прочитати першу і другу дії п’єси «Пігмаліон».
|
Зарубіжнал ітература
9 клас
|
Б.
Шоу. "Пігмаліон". Специфіка втілення античного міфу у п’єсі
|
Передивитись
фільм за посиланням
|
Зарубіжна література
9 клас
|
Бернард
Шоу "Пігмаліон".
Динаміка
образу Елайзи Дулітл
|
Прочитати
твір «Пігмаліон», виконати самостійну роботу Б.Шоу «Пігмаліон» Код
доступу 584462
|
Зарубіжна література
9 клас
|
Бернард
Шоу "Пігмаліон". Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами
мистецтва, зображення національної культури, розвитку мови
|
Повторити
вивчений матеріал, виконати тест
Код
доступу 333348
|
Зарубіжна література
9 клас
|
Контрольна
робота з теми: «Творчість Г. Ібсена. Бернарда Шоу»
|
Тестування з теми "Нова драма. Г.Ібсен
"Ляльковий дім". Б.Шоу "Пігмаліон" за посиланням Код
доступу 696050
|
Українська література.
9 клас
|
Біблійні
мотиви в поезіях Т.Г.Шевченка періоду після заслання. Молитва як жанр у
творчості поета. Ідея єдності в поезії «Зло начинающих спини….» («Ісая. Глава
35»)
|
Прослухати
поезію за посиланням
Виконати тест Код
доступу 822574
|
Українська література
9 клас
|
Підсумковий урок. Світова
велич українського поета. Ушанування пам’яті поета в Україні і за кордоном
|
Пройти тестування «Як добре ви знаєте життя та
творчість Т. Шевченка» за посиланням Код
доступу 221758
|
Українська література
9 клас
|
Урок позакласного читання Т.
Шевченко «Назар Стодоля»
|
|
Українська література
9 клас
|
Контрольна
робота з теми «Творчість Т.Г.Шевченка»
|
Тестування з теми «Творчість Т.Г.Шевченка» Код
доступу 810734
|
Українська література
9 клас
|
П.
Куліш – перший український літературний критик, перекладач, автор підручників
для школи, українського правопису
|
Прослухати
аудіокнигу
Пройти тест Код
доступу 624689
|
Українська література
9 клас
|
П.
Куліш «Чорна рада» - перший україномовний історичний роман-хроніка. Історична
основа й авторська уява, романтичність стилю
|
Передивитись
фільм за посиланням
Пройти тест Код
доступу 849733
Код
доступу 946188
|
Українська мова
9 клас
|
Текст
і його ознаки. Будова тексту
|
Опрацювати
параграф №33, виконати вправу №3, №4 (сфотографуйте виконане завдання в зошиті і пришліть в
додатку Classroom).
Пройти тест Код
доступу 851442
|
Українська мова
9 клас
|
Мікротема
й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці
|
Опрацювати
параграф №34, виконати вправу №2, №4 (сфотографуйте виконане завдання в зошиті і пришліть в
додатку Classroom)
|
Українська мова
9 клас
|
Види
й засоби міжфразового зв’язку
|
Опрацювати
параграф №35, виконати домашню вправу на сторінці 127 (сфотографуйте виконане завдання в зошиті і пришліть в
додатку Classroom)
Виконати тест за посиланням Код доступу 954475
|
Українська мова
9 клас
|
Тези
прочитаної наукова-пізнавальної статті. Конспект
|
Прослухайте
лекцію на You Tube за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=d9r7SjrERME
про
вивчення сучасної української мови й законспектуйте її
|
Українська мова
9 клас
|
Текст
як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (узагальнення вивченого матеріалу)
|
Тестування з теми «Текст і його ознаки» за посиланням Код
доступу 319777
|
Коментарі
Дописати коментар