Конкурси, олімпіади, проєкти
Всеукраїнський конкурс "Таємниця генія Шевченка" від проєкту "На Урок" 2024
Обласний етап ХХІІІ Міжнародного конкурсу з
української мови імені Петра Яцика |
Гру 22 11 |
6 та 7 грудня 2022 року Волинським інститутом післядипломної педагогічної освіти в дистанційному форматі проведено обласний етап ХХІІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика. Обласний етап конкурсу проводився у форматі онлайн. Для його проведення використано дві платформи: Classroom (для завдань і робіт учнів/студентів) та Meet (для відеозв’язку й контролю за дотриманням академічної доброчесності). У конкурсі взяли участь 93 учні 3-11 класів закладів загальної середньої освіти, 7 учнів закладів професійно-технічної освіти та 21 студент фахової передвищої та вищої освіти Волинської області. У режимі онлайн учасники працювали над завданнями, що повинні розкрити творчі обдарування юних шанувальників української мови. Вони створювали есе, теми яких пов’язані з сьогоденням, із мовою та її можливостями, із творчістю Григорія Сковороди, славний ювілей якого відзначає Україна. Учасники вправлялися в ортографічній майстерності, виявляли знання з різних розділів науки про мову: лексикології, фразеології, синтаксису й пунктуації тощо. Члени журі перевіряли роботи в незвичний спосіб: з фото, прикріплених учасниками до Classroom. Сьогодні всі роботи перевірено, протоколи оформлено, розміщено у Classroom та на сайті ВІППО в рубриці «Олімпіади й конкурси». Переможці, що посіли І та ІІ місця, братимуть участь у фінальному етапі конкурсу в лютому-березні 2023 року. |
СУЧАСНА ШКОЛА –
ТЕРИТОРІЯ БЕЗПЕКИ
Ірина Жила, учениця 8 класу
Галина Юринець, керівник, вчитель
Комунальний заклад "Гімназія села Верба Оваднівської сільської
ради".
вул. Шкільна, буд.7, село Верба, Володимирський район, Волинська область,
44721
Актуальність проєкту. У даний час Україна перебуває у стані
війни. Загрози, що виникають, пов’язані не лише з безпосередніми бойовими діями
на території держави. У зв’язку із залученням усіх силових структур до захисту
незалежності держави, обмеженою є діяльність правоохоронних органів із забезпечення
порядку у громадах, особливо розташованих у сільській місцевості. Саме тому
актуальним є питання організації безпеки здобувачів освіти, педагогів, осіб, що
забезпечують технічну підтримку у закладах освіти під час реалізації освітнього
процесу.
Гімназія села Верба Оваднівської сільської ради використовує велику
земельну ділянку (22000 м²). Школа розташована в центрі села Верба неподалік
автошляху Р 15 (Ковель-Жовква).
Згідно Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання
загальноосвітніх навчальних закладів, навколо шкільної території повинен бути
паркан. На території гімназії майже відсутня
огорожа. Немає ні сторожа, ні охорони. Тому на території закладу часто місцеві
жителі вигулюють собак. Крім цього, мають вільний доступ сторонні особи, які часто
кидають сміття на території, викрадають квіти з клумби, ламають лавки,
саджанці, паркують транспорт. Огорожа, що була встановлена у 80-х роках
минулого століття має значні пошкодження у багатьох місцях, що є небезпечним
фактором для здобувачів освіти, оскільки деякі планиці паркану повністю
непридатні для подальшої експлуатації. У висновку комісії держпродслужби
зазначено: «Паркан потребує заміни».
У школі відсутні камери відеоспостереження, а також комплексна система
відеонагляду, що дозволило б підвищити безпеку на пришкільній території
гімназії, завдяки беззупинному моніторингу ситуації в режимі реального часу.
Зважаючи на вищевикладене, наш проєкт, «Сучасна школа – територія безпеки»
є актуальним та має зацікавити керівників бюджетних установ, спонсорів і
меценатів, що спрямовують свою діяльність на організацію підтримки і розвитку
підростаючого покоління.
Метою
проєкту
є забезпечення безпечних умов для учасників освітнього процесу під час
перебування у закладі освіти, попередження псування особистого, шкільного майна,
майна громади у Комунальному закладі “Гімназії села Верба Оваднівської
сільської ради” та прилеглій до неї території. Основні заходи, які планується
реалізувати для цього – це встановлення камер
відеоспостереження та металевої огорожі навколо гімназії.
Система
відеоспостереження – один з найкращих способів контролю за поведінкою
населення. Він дає змогу вчасно, оперативно і неупереджено реагувати на різні
ситуації, з’ясовувати їх деталі, причини і, навіть, попереджувати їх виникнення.
Система відеоспостереження працюватиме в режимі он-лайн та вестиме цілодобовий
запис того, що відбуватиметься на подвір’ї школи та прилеглій до неї території.
Очікувані результати – екстрене
реагування, запис відеоархіву, фіксація абонента в базі відеоархіву;
використання будь-якого виду зв'язку (бездротове рішення, мобільний зв'язок
тощо). Як наслідок підвищиться рівень безпеки громадян, що перебувають на
території освітнього закладу.
Реалізація
проєкту «Сучасна школа – територія безпеки» забезпечить можливість:
-
контролю
пересування сторонніх осіб територією школи;
-
підвищення
рівня безпеки здобувачів освіти та вчителів;
-
оперативного
та неупередженого
реагування на конфлікти;
-
віддаленого
контролю освітнього процесу;
-
з’ясовування
реальних обставин тих чи інших подій і непорозумінь;
-
попередження
негативного впливу старшокласників на учнів молодших класів;
-
з’ясовувати
всі обставини та подробиці ситуацій одразу або через певний проміжок часу;
-
використання,
за потреби, інформації із записуючих пристроїв, встановлених в гімназії, як
офіційних доказів у правоохоронних органах.
Завдання проєкту:
провести «Круглий» стіл з
представниками громади та зацікавленими організаціями, щодо визначення
механізмів вирішення проблеми.
Узгодити план реалізації проєкту з меценатом.
Розробити архітектурний проєкт встановлення огорожі.
Знайти підрядну організацію для виконання робіт.
Закупити матеріали для встановлення огорожі.
Провести і проконтролювати роботи з встановлення
огорожі.
Висвітлення етапів реалізації проєкту в соцмережах, на
веб-сайті закладу та засновника.
Проведення монтажних та пусконалагоджувальних заходів
системи відеоспостереження
Реалізація проєкту.
Проаналізувавши пропозиції різних підприємств на ринку щодо
продажу та встановлення огорож, пропонуємо обрати найоптимальніший варіант за
принципом «ціна-якість» Український виробник сучасних систем огорожі Zagrada
(https://zagrada.ua/ua/sektsiya-ogorozhi-zagrada-ieko-h1.03m-l2.5m-34mm-otsppl-zeleniy-ral6005/),
на підставі його прайс-листа з цінами робили розрахунок витрат на реалізацію
нашого проєкту (Табл.1).
Щодо системи відеонагляду, то
обладнання і його монтаж буде здійснювати підприємство Товариство з обмеженою
відповідальністю «КПІ СЕРВІС ГРУП».
Запропоновані даним підприємством ціни на обладнання, комплектуючі та монтаж
внесені до розрахунку витрат по проєкту щодо встановлення системи відеонагляду,
що наведено у таблиці 2.
Цільова аудиторія.
Користувачами благ
від реалізації проєкту є здобувачі освіти (125 осіб),
вчителі та допоміжний персонал (30 осіб), батьки та інші представники родин
учнів, дітей-жителів громад сіл Верба, Охнівка, Білин і Блаженик (600 осіб).
Ефект від реалізації проєкту.
Відеонагляд та відеоспостереження в закладі сприятиме захисту
прав здобувачів освіти, батьків, педагогічних працівників. У
ситуаціях булінгу, мобінгу, конфліктів, безпідставних звинувачень відео зможе показати правду.
На жаль, реалії полягають у тому, що люди
часто не шанують навколишнє та чуже майно, тому ми вважаємо, що встановлення
огорожі та відеонагляду зробить простір гімназії більш безпечним і це матиме
позитивні наслідки для збереження довкілля. Встановлення нової, сучасної,
металевої, естетично привабливої огорожі забезпечить оптимальні умови для
вихованців гімназії в час їх перебування на пришкільній території, мінімізує
ризики миттєвого потрапляння дітей на дорогу з активним автомобільним рухом.
Результатом реалізації проєкту буде створення безпечного та комфортного середовища для здобувачів освіти, зміцнення матеріально-технічної бази закладу гімназії. Завдяки цьому першому кроку, ми в подальшому зможемо
продовжувати рухатися в напрямку благоустрою пришкільного подвір'я (озеленення,
встановлення лавок, зміна покриття, покращення спортивного майданчика).
Таблиця 1
Кошторис витрат для встановлення огорожі
№ п/п |
Тип витрат |
Ціна за
одиницю |
кількість |
Разом, грн. |
|
Демонтаж
бетонних елементів огорожі |
|
|
13500 |
|
Підготовчі
роботи для монтажу елементів огорожі |
|
|
5250 |
|
Копання ручним способом під стовпи огорожі |
|
|
18840 |
|
Навантажування
ґрунту і будівельного сміття на самоскиди |
|
|
4750 |
|
Вивезення
грунту і будівельного сміття самоскидами |
|
|
7250 |
|
Роботи
по монтажу стовпів огорожі |
|
|
16950 |
|
Монтаж
металевих стовпів огорожі |
|
|
25050 |
|
Монтаж
секцій огорожі |
|
|
18000 |
|
Монтаж
воріт |
|
|
7200 |
|
Монтаж
хвірток |
|
|
3200 |
|
Пісок
будівельний |
|
|
2590 |
|
Бетон
М-250 |
|
|
21360 |
|
Арматура
10 мм |
|
|
12800 |
|
Стовпці
для огорожі 80*60*2700*2 мм ПВХ покриття RAL 6005 |
|
|
59328 |
|
Стовпці
для воріт і хвірток 80*80*2700*3 мм ПВХ покриття RAL 6005 |
|
|
3680 |
|
Секція
огорожі 3D 2500*2030*5/4 мм, розмір отвору 200*50 мм ПВХ покриття RAL 6005 |
|
|
191520 |
|
Кріплення
для секцій огорожі |
|
|
11400 |
|
Хвіртка
універсальна 3D 2030*1000*4 мм, розмір отвору 200*50 мм ПВХ покриття RAL
60050 |
|
|
7500 |
|
Ворота
3D 2030*4000*4 мм, розмір отвору 200*50 мм ПВХ покриття RAL 6005 з ручкою і
замком (ключ-ключ) |
|
|
37000 |
|
Транспортні
та логістичні витрати |
|
|
18000 |
|
Витратні
матеріали і накладні витрати |
|
|
4000 |
|
Розробка
ПКД |
|
|
22000 |
Разом |
|
|
520168 |
Таблиця 2
Кошторис витрат на встановлення
відеоспостереження
№ п/п |
Найменування
товарів |
Кількість,
одиниць |
Ціна
за одиницю, грн. |
Разом, грн. |
Капітальні інвестиції |
||||
1. |
ІР
відеокамера DAHUA DH-IPC-HFW1831EP |
14 |
5000 |
70000 |
22 |
Мережевий
реєстратор DAHUA DN-NVR5864-4KS2-21000 |
1 |
21000 |
21000 |
33 |
Додаткові комплектуючі |
14 |
230,00 |
3220,00 |
44 |
монтаж |
|
|
0,00 |
55 |
Разом капітальні інвестиції |
|
|
94220,00 |
Поточні витрати |
||||
55 |
Оплата праці штатної одиниці відповідальної за
відеонагляд, за 1 місяць |
|
|
0,00 |
66 |
Періодичний огляд системи |
|
|
600,00 |
77 |
Витрати майбутніх періодів |
|
|
3000,00 |
|
Разом поточні витрати |
|
|
|
|
Всього: |
|
|
3600
000 |
Орієнтована вартість |
97820,00 |
Висновок.
Для
реалізації запропонованого проєкту необхідна загальна сума 617988,00 грн.
Оскільки
проєкт соціального спрямування, то основні результативні показники
охарактеризуємо наступним чином:
економічні: кошти, заплановані та використані на подальший
благоустрій, не будуть використані неефективно, через крадіжки з території
закладу, які присутні зараз; також економічна вигода буде співвідноситись з
терміном експуатації огорожі та системи відеонагляду, заявленого виробниками
відповідно. Термін експлуатації огорожі 20 років. Тоді його річна вартість становитиме 26008,00 грн (520168/20 років=26008
грн в рік). Камера відеонагляду зі строком корисного використання 12 років: 9782/12=
815,00 грн в рік.
соціальні: обговорення із здобувачами освіти, батьками теми поваги
до особистого простору і навколишнього середовища, вкладання своїх зусиль в те,
щоб покращувати світ навколо себе; заходи просвітницького характеру.
екологічні: стане менше сміття на шкільному подвір'ї, надалі зможемо
продовжувати розвиток комплексного озеленення ( клумби і зеленої зони), що
дасть змогу проводити деякі уроки на шкільному подвір'ї, а також відпочивати на
вулиці під час перерв (позитивний вплив на здоров’я);
освітні: будемо формувати ціннісне відношення до навколишнього
середовища.
Оцінка ризиків:
зовнішні: Потенційні
ризики, пов’язані з соціально-економічними чи політичними обставинами, що
знаходяться поза контролем виконавця. Наприклад: війна чи політична
нестабільність, системна гендерна дискримінація, відсутність інфраструктури.
фінансові: Потенційні
ризики, пов’язані з фінансуванням, нецільовим використанням/розпорядженням
коштами або шахрайством. Наприклад, коливання валюти, які зменшують обсяг фінансування,
доступного для проєкту в національній валюті.
операційні: Потенційні
ризики, пов’язані з внутрішньою спроможністю організації-виконавця. Наприклад,
відсутність достатнього персоналу з необхідними навичками для виконання
проекту.
часові рамки: Потенційні
ризики, пов’язані із затримками в реалізації проєкту, що впливають на
досягнення результатів. Наприклад: регулятивні затримки, сезонні затримки
(наприклад, сезон дощів).
Коментарі
Дописати коментар